Rabu, 23 Disember 2009

MEMCARI ABU ISLAND II ( SENYUM SI APIT PARIT)





Tengah asyik berchat tiba2 aje si apit parit memhantar email memgajak aku g kepong tackle atau law brother kat bherang katanya nak tengok barang berharga. Itu yang menjadi tanda tanya pada aku barang apa yang nak dicari tu?

Akhirnya kami berjumpa di kedai muslim lepas makan pagi terus aje aku dan apit parit bergerak ke behrang. Sampai aje di kedai Law brother terus si apit bertanyakan sesudu ABU ISLAND II dengan penuh semangat tapi balasan dari auntie semua sudah habis dan sudah tempah pun dah habis cuma ada 5 set aje 12g 4pcs dan 7g 1pcs itu pun sudah bertuan. Hampa le si apit ni.

Kami berdua kemudian terus ke kedai yang lagi satu tapi hampa juga. Last sekali kami kembali ke kedai law brother sambil mengayat auntie last auntie cakap kalau mau jugak dia try call owner yang tempah 5set tadi. Owner tersebut bersetuju untuk menjual 1set 12g(rm22.00) dan 1set 7g(rm19.00) jadi si apit tanpa berlengah terus menhulurkan duit tanda jadi dengan muka yang bersinar2 macam spoon tu jugak.

Akhirnya ABU ISLAND II telah menjadi milik apit walaupun mahal sikit dari harga asal janji dapat apa yang dihajatkan minggu ni dah nak turun try abu island II belakang rumah apit le tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan