Isnin, 25 Januari 2010

TRIP JENGGO K.SELANGOR.(4-2=2)







Trip yang asalnya akan turun ke kuala selangor seramai 4 geng namun 1 geng terpaksa menarik diri kerana ada kematian dan 1 geng lagi terpaksa balik ke kampung atas sebab2 tertentu yang tidak dapat di elakkan.
Trip kali ni hanya aku dan mohsin turun ke kuala selangor bertolak dari kkb jam 0500hrs dan sampaikat kuala selangor jam 0625hrs. Lebih kurang jam 0745hrs kami mendapat sampan sepanjang 16kaki berenjin 15k suzuki terus aje kami bergerak ke lokasi2 yang di jangkakan dapat menaikkan jenggooo.
Namun lesen jenggooo tetap manjadi milik mohsin berjaya menaikkan jenggo lebih kurang 15minit melaburkan umpan. Trip kali tak banyak gambar kerana hanya 2 ahli aje so gambar bersama jenggo langsung kami tak ambil.Ops ni selesai lebih kurang jam 2200hrs dalam gelab kami bergerak ke pengkalan. Hasilnya aku cuma dapat 1.3kg aje manakala mohsin sebanyak 1.5kg jadi le buat makan 3,4hari untuk kami sekeluarga.

4 ulasan:

  1. jelesnya aku.... teracunnya aku....

    BalasPadam
  2. biasa le tu.......racun sikit ma....

    BalasPadam
  3. Assm Wrt Wbh,

    Gian selepas membaca articles dan lihat gambar2 genggo ! Kalau kamu ada meranacang trip jenggo pada masa terdekat dan ada slot kosong kalau ada rezeki boleh tak join !

    Tk Wsslm
    Ex - Pemburu sepit biru Kuala Pahang !

    BalasPadam
  4. Insallah jika tiada aral melintang di tengah sungai....anonymous

    BalasPadam