Rabu, 18 Mei 2011

jenggo edisi terjah (ap.power)


ok la kot??...

port kegemaran..

sesi penandaan lubuk.... eeeeeew..... klik gambo utk maklumat lanjut...

berlatarbelakang pemancing tegar ikan.. dengarnya mereka akan melepaskan balik udang galah... hanya ikan yang dibawa balik..

jenama enjin : gazam
kuasa : 4 hP (hand power)
kelajuan : 2.7 knots (5km/h)
*berhati-hati ketika berselisihan kerana ombak yang terhasil drpd bot ini agak besar..

mungkinkah udang yg sama cuma lokasi dan pesyen ja bertukaq..??

mabuk sungai....

G, Azam, M.. hehe.. jgn dok serik nooo... lenkali mai terjah lain...

kedatangan mengejut krew2 tvBP 'edisi terjah' menggabrakan aku... ya la.. 10 pagi kol aku... tut..tut.. ''kami nak p mengai udang'.... huh.. sib bek aku ada lg kat umah, baru mangkit tidoq, sebab selalunya kalau cuti2 camni awai lagi aku turun menjenggo... kalut ar sikit, nk setting bot, umpan lagi... grrrr.....

dan kerana 'terjah melulu'.... maklumat yg didasarkan kpd repot2 terdahulu dan juga repot2 lisan lain yg mengatakan jenggo sg. kerian banyak, kasar2 dan ramah tdk boleh lagi dterimapakai... info terkini dari sumber risikan mengatakan sg. kerian disebelah hulu tlh di'terjah' oleh kaki2 TUBA.... grrrrr....

hanya 5 ekor berjaya didaratkan... huhu.. tupun kecik2...

p/s : gambar diatas sekali cuma sekadar hiasan... haha.. tu jenggo hasil keesokkan harinya... haha... dorang ingat depa ja ada sesi penandaan lubuk... aku lg banyak lubuk yg ditanda ar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan